GRATIS VERZENDING EN RETOURNEREN
JE HEBT 14 DAGEN BEDENKTIJD
VERZONDEN BINNEN 2 WERKDAGEN
HANDGEMAAKT EN ONTWORPEN IN NEDERLAND

Klantenservice

Heb je een vraag waar je niet helemaal uit komt? In dat geval kun je via meerdere manieren contact met ons opnemen. Je kunt op werkdagen met ons chatten via de chatoptie linksonder, je kunt ons gemakkelijk een mail sturen via klantenservice@24avenue.nl of via het contactformulier hieronder. Wij reageren uiterlijk binnen 2 werkdagen maar meestal veel eerder.

Als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening willen wij je graag helpen en een gewenste oplossing bieden.

Wij zullen je klacht binnen enkele werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ons Adres en KVK-nummer:

Randwijksingel 24
6581CE Malden
Nederland

KVK: 71154531

Stel ons een vraag

0
0
Overzicht
Je winkelmandje is nog leegVERDER WINKELEN
Calculate Shipping